Business


Banky, poisťovne a finančné inštitúcie

Nezáleží na tom kedy a kde. Vždy je dôležitý prvý dojem. Obvzvlášť dôležité je to pri inštitúciách, v ktorých príjemná vôňa pri vstupe u klientov vzbudzuje vyššiu mieru dôveryhodnosti v danú inštitúciu a jej služby.Okrem dôveryhodnosti je dôležitým faktorom aj to ako daná vôňa vplýva na správanie vašich klientov. Preto je veľmi dôležité zvoliť vhodnú vôňu, ktorá je jemná a prirodzená. Naša vôňa PATIENCE vplýva na vašich klientov upokojujúco, čo je veľmi dôležité ak si napríklad musia vystáť dlhší rad. Aroma Marketing vytvorí pre vás koncept presne podľa vašich požiadaviek. Okrem klientských priestorov je vhodné používať vybrané vône aj k zvýšeniu produktivity vašich zamestnancov. Vôňa FRESH OFFICE ich dokáže povzbudiť a nakopnúť tým správnym smerom.

Mám záujem o vzorky vôní


Kancelárie

Popoludňajší útlm, poznáme to všetci, motivácia a pozornosť klesá a šálka kávy nie vždy pomôže. Viaceré štúdie dokazujú, že kvalita ovzdušia v kancelárii má významný vplyv na výkon, motiváciu a kreativitu vašich zamestnancov. Správne zvolená kompozícia vôní vo vašich priestoroch významným spôsobom zlepšuje pracovné prostredie, zvyšuje sústredenie a znižuje vplyv stresu počas pracovného dňa. Energická vôňa APPLE MINT s jemným nádychom mäty prinesie do vašej kancelárie potrebnú dávku energie a sviežosti. Alebo dáte prednosť osviežujúcej aróme CREATIV s dotykom kvetov a zelenej sviežosti?

Mám záujem o vzorky vôní


Eventy a konferencie

Chcete vašich klientov, partnerov alebo zákazníkov prekvapiť niečím, na základe čoho si vás zapamätajú? Potrebujete spropagovať váš produkt pred potencionálnymi zákazníkmi? Použite na to najsilnejší ľudský zmysel – čuch. Použitie vhodnej arómy dokáže u človeka zvýšiť jeho koncentráciu a vnímanie a zvyšuje kvalitu prostredia. Vyskúšajte povzbudivú vôňu ENERGY, ktorá je éterickým mixom mäty a citrónu, alebo AVIGNON príjemná vôňa zložená z citrusového, levandulového a santalového oleja.

Mám záujem o vzorky vôní


Hlavné výhody

Eliminácia stresu
zákazníkov pri čakaní

Zvýšenie
produktivity zamestnancov

Udržanie
zákazníkov

Zvýšenie povedomia
o značke

 


Vedecká štúdia

“Vedecké štúdie jasne ukazujú, že až 75% všetkych našich emócií je generovaných na základe pachu.” (M. Lindstrom, Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound. 2005)


Kto využíva aroma marketing


Mám záujem o bezplatnú konzultáciu