Doprava a auto-moto


Verejná doprava

Pýtate sa ako sa dá využit Aroma Marketing vo verejnej doprave? Jedna z najznámejších štúdií o používaní vôní v obchodnom prostredí vychádza z toho, že ľuďom bola púšťaná vôňa čerstvej kávy zároveň s rádiovou reklamou so známym džinglom na sieť cukrární. Výsledok? Nárast predaja kávy až o16%. Tušíte správne, aróma bola používaná v prostriedkoch verejnej dopravy. Ďalším príkladom je používanie vhodných vôní ako konkurenčnej výhody v osobnej doprave. Ľudia, ktorí cestujú na dlhšie trasy bývajú veľmi často pri vstupe do dopravného prostriedku či už je to vlak, alebo autobus podráždení a negatívne naladení. Ak im cestu spríjemníte jemnou relaxačnou vôňou OIL OF ORIENT určite si pre svoju najbližsiu cestu vyberú práve vašu spoločnosť. V čase ranného zhonu cestou do práce cestujúci iste ocenia energickú a sviežu vôňu ENERGY.

Mám záujem o vzorky vôní


Benzínové pumpy

Ako prevádzkovateľ benzínovej pumpy môžte jedným jednoduchým krokom docieliť, aby sa vaši zákazníci viac zaujímali o vašu ponuku doplnkových tovarov. Ako? Vhodnou marketingovou stratégiou s použitím správnej vône. Na rozdiel od vizuálnej reklamy, ktorú vie ľudský mozog jednoducho odignorovať, to čo zacítime sa nám dostáva priamo do limbickej časti mozgu a to spôsobuje okamžitú reakciu na čuchový podnet. Zákazník natankuje, ide zaplatiť. Vstúpi do vnútra čepracej stanice a zacíti vôňu čerstvej kávy COFFEE, „Šálka kávy, to je to čo by som práve teraz potreboval. Vezmem si aj noviny a možno nejaký zákusok…“

Mám záujem o vzorky vôní


Auto predajcovia a autosalóny

Vhodná vôňa vo vašom showroome vytvára jedinečnú atmosféru a vo vašom zákazníkovi podvedome vytvára pocit tej najvyššej kvality a dôvery vo vašu značku. Typický zápach nových pneumatík môže byť veľmi ľahko nahradený napríklad exkluzívnou vôňou kože, alebo inou príjemnou vôňou, ktorá podvedome vplýva na to ako sa váš zákazník u vás cíti. Svieža jarná vôňa SPRING môže evokovať jazdu v kabriolete, zatiaľ čo elegantná vôňa kože LEATHER REIMA podčiarkuje pocit luxusu pri najvyšších triedach vozidiel. Spomienka na základe pachu môže u človeka pretrvať až niekoľko rokov, zatiaľ čo spomienka na vizuálny signál trvá maximálne niekoľko mesiacov. Pomocou Aroma Marketingu tak dokážete výrazne zvýšiť povedomie o vašej značke, pretože človek si pamätá len 5% toho čo vidí, ale až 35% toho čo cíti.

Mám záujem o vzorky vôní


Hlavné výhody

Zvýšenie
povedomia o značke

Vytvorenie
príjemných emócií

Prebudenie
záujmu

Väčšia
ochota k nakupovaniu

 


Vedecká štúdia

“V 80% prípadoch dochádza k nákupnému rozhodnutiu impulzívne” Pomocou vôňe je možné doslova ovládnuť emócie vašich zákazníkov.” (Abrahams, 1997; Smith, 1996)


Kto využíva aroma marketing


Mám záujem o bezplatnú konzultáciu