Obchod


Obchodné centrum

Nakupovanie by dnes už nemalo byť iba o tom, že zákazník nakúpi zaplatí a odíde. Naupovanie by malo byť o vytváraní zážitkov a vzbudzovaní pozitívnych emócií u zákazníkov a návštevníkov. Správna vôňa patrí do prevádzky obchodných centier rovnako ako kvalitný tovar, vynikajúce služby a profesionálny personál. Vhodne zvolenou vôňou vo vašom nákupnom centre dokážete nielen významne posilniť vnímanie vašej značky zákazníkmi, ale tiež ponúknuť vašim klientom a nájomcom pomoc pri propagácii ich produktov a služieb. Vôňa čerstvej kávy COFFEE pri vstupe dá vašim návštevníkom jasný signál, že je správny čas oddýchnuť si pri šálke kávy, zatiaľ čo prostredníctvom vône CHRISTMAS MOOD dokážete počas Vianoc vyčariť tú právu vianočnú atmosféru. Potrebujete dokonale spropagovať prichádzajúcu letnú kolekciu? Vôňa SUMMER je tou správnou voľbou.

Mám záujem o vzorky vôní


Oblečenie

Vôňa a móda sú veľmi silno prepojené. Všetci významní hráči na poli s módou majú vytvorené svoje vlastné parfémy. Vôňa je pri móde tou povestnou čerešničkou na torte. Vhodne zvolená vôňa je spolu s dizajnom a hudbou nevyhnutnou súčasťou celkového imidžu vašej predajne a značky. Dokážeme vo vašej predajni vytvoriť takzvané „ostrovy vône“, napríklad použitím iskrivej mužskej ovocnej vône HENDRIK s jemným aspektom santalového dreva. Ženy jednoducho milujú vôňu mužov. Uvádzate na trh sezónnu kolekciu jar/leto? Zapojte do kampane všetky zmysly zákazníkov. Podporte jej predaj prostredníctvom správnej vône. Vôňa SPRING je tou pravou!

Mám záujem o vzorky vôní


Elektronika

Dôležitým faktorom úspechu pri propagácii produktov je zapojenie všetkých zmyslov vašich zákazníkov. Predstavte si lákavú vôňu COFFEE alebo CAPPUCCINO v sekcii predaja kávy a kávovarov. Veľmi dobrým príkladom podpory predaja je aj používanie vône čerstvo vypranej bielizne FRESH LAUNDRY v oddelení bielej techniky. Kuchynské pomôcky veľmi účinne spropagujete použitím vôní ako napríklad CRUNCHY BREAD, alebo ORANGE.

Mám záujem o vzorky vôní


Nábytok, kuchynské a kúpeľňové štúdiá

Použitím profesionálnych vôní vo vašich showroomoch dokážete zákazníkom spríjemniť prostredie a tým predĺžiť čas, ktorý u vás strávia a budú tak mať omnoho viac času na dôkladné prezretie všetkývh vašich produktov. Použitím vonných ostrovov dokážete upriamiť pozornosť zákazníkov na konkrétny typ produktov. Použitím vône COFFEE & CAKE tak výrazne prilákate zákazníkovu pozornosť do oddelenia kuchynského nábytku. Jemná a príjemná vôňa v priestoroch, kde sú zákazníkom dávané informácie a konzultácie dokáže výrazným spôsobom zvýšiť ich dôveru vo vaše produkty a služby. Vône ako COKE, MANDARIN alebo CHICKEN SOUP vyvolajú vo vašich zákazníkoch pocit, ako by sa práve nachádzali vo svojej vlastnej novej kuchyni. Pírodná, svieža parfémová vôňa WATER dokáže vo vašom kúpeľňovom štúdiu vytvoriť dokonalú atmosféru a pocit čistoty a sviežosti. Vytvorte vašim zákazníkom príjemné prostredie v ktorom sa cítia dobre a dajte tak vašim predajcom viac času predstaviť im vašu kompletnú ponuku produktov a služieb.

Mám záujem o vzorky vôní


Zlatníctva

Pri propagácii šperkov, hodiniek a luxusných doplnkov zohráva dôležitú úlohu ich nasvietenie správnym svetlom, ktoré nechá vyniknúť každý detial vašich produktov. Rovnako dôležité je aj to, ako vašu predajňu vnímajú vaši zákazníci. Exkluzívnu atmosféru najlepšie zvýrazníte vhodne zvolenou arómou, ktorá by mala byť veľmi jemná a iba podvedome vašich zákazníkov utvrdiť v tom, že sa skutočne nachádzajú na mieste, ktoré dýcha exkluzivitou a luxusom. Vôňa BRYAN, ktorá je elegantnou kompozíciou pyžma a aromatického dreva je tou pravou do priestorov, ktoré chcú zvýrazniť svoju exkluzivitu. Ženy predsa milujú šperky a vôňu mužov. S pomocou Aroma Marketingu Vaši zákazníci navyše budú vašu značku vedieť už z ďialky podvedome identifikovať na základe vône, pretože ľudský mozog si zapamätá o mnoho viac toho čo cítime, ako toho čo vidíme.

Mám záujem o vzorky vôní


Hlavné výhody

Predĺženie času
návštevy zákazníkov

Vytvorenie
príjemných emócií

Zvýšenie spokojnosti
zákazníkov

Väčšia
ochota k nakupovaniu

 


Vedecká štúdia

“Vďaka vanilkovej vôni v dámskom oddelení sa predaj zdvojnásobil.” (M. Lindstrom, 2009, Buyology)


Kto využíva aroma marketing


Mám záujem o bezplatnú konzultáciu