Relax a oddych


Hotely

Nezáleží na tom, či je váš hotel moderný, konzervatívny alebo ladený do historického štýlu. Aroma Marketing Vám prinesie vôňu a atmosféru, ktorá sa presne hodí do koloritu a imidžu vášho hotela. Použitím správnej vône môžete jednoducho zvýšiť exkluzivitu vašich priestorov a dopriať vašim návštevníkom atmosféru, ktorá im utkvie v pamäti. A to je dôvod prečo si pri svojej ďalšej návšteve, alebo pracovnej ceste vyberú znova práve váš hotel. Vhodne zvolenou vôňou na recepcii vášho hotela sa vašim hosťom dostáva toho najvrúcnejšieho privítania. Je váš hotel ladený do elegantného štýlu s luxusným koženým nábytkom? Podčiarknite túto eleganciu luxusnou vôňou kože LEATHER SANDEL s jemným dotykom santalového dreva. Ak je váš hotel situovaný v horskom prostredí, vôňa FOREST alebo SPRUCE NEEDLE je tá práva na dotvorenie pravej horskej atmosféry. Našimi malými a ekonomickými zariadeniami Aroma Dispenser je možné priniesť eleganciu a pocit čistoty a sviežosti aj do vašich menších priestorov ako sú toalety alebo chodby. Prekvapte vašich hostí pri organizácii večierkov, svadieb alebo recepcií vôňou, ktorá presne vystihne štýl ich akcie. Návštevníkov konferencie udržíte v pozornosti a strehu vôňou ENERGY, zatiaľčo svadobčania iste ocenia jemnú a romantickú vôňu ROSE.

Mám záujem o vzorky vôní


Wellness a spa

Hlavným dôvodom prečo ľudia navštevujú wellness, je oddych od každoenného stresu a únavy a tak načerpali nové sily. Je preto veľmi dôležité aby sa vo vašom zariadení cítili príjemne a pohodlne. Faktom je, že na to ako sa cítime veľmi výrazne vplýva vôňa. Môže človeka motivovať, nabudiť, vyvolať v ňom spomienky, ale aj upokojiť a dostať ho do tej správnej relaxačnej nálady. Naše špeciálne navrhnuté vône do relaxačného prostredia, ako napríklad WELLNESS, osviežujúca kombinujúca rozmarínu bergamot a citrónovej trávy lemongrass poteší ten najsilnejši zmysel vašich zákazníkov, na nezabudntie. Spoločné priestory, ako sú šatne alebo toalety zatraktívnite použitím vône CLEAN AIR a váš bazénový svet dostane úplne nový rozmer s vôňou MARINE, jemnou prímorskou vôňou s nádychom mäty.

Mám záujem o vzorky vôní


Masáže a fyzioterapia

Použite tú správnu arómu na to, aby ste už pri vstupe navodili u vašich návštevníkov a zákazníkov pocit pohody a ľahkosti. Či už vás zkazníci navštevujú kvôli masáži, alebo pooperačných rehabilitáciách, vždy je dôležité aby sa u vás cítili pohodlne a mali dôveru vo vaše služby. Vlpyv a účinky aromaterapie pri masážach je dávno známy. Používaním vôní ako WELLNESS alebo ENERGY dokážete stimulovať najsilnejší zmysel vašich zákazníkov a vplývať tak na ich celkové pocity. Harmonické a vyvážené vône redukujú stres a nervozitu. vaši pacienti a zákazníci sa budú cítiť omnoho príjemnejšie a uvolnenejšie, čo prispieva k celkovému lepšiemu vnímaniu vašich služieb.. Doprajte vašim zákazníkom pocit luxusu a uvoľnenej, oddychovej atmosféry a oni sa k Vám budú vždy s radosťou vracať.

Mám záujem o vzorky vôní


Fitness

Moderné fitness centrum už nieje iba miestom kam si ľudia chodia len zacvičit. Pre mnohých je fitness životným štýlom, a tak sa vo fitness centrách stretávajú so svojimi známymi a priateľmi. Je nutné dbať na to ako sa u vás návštevníci cítia, pretože na základe toho vás odporúčajú svojim známym. Vôňa dokáže významným spôsob ovplyniť momentálnu náladu a rozpoloženie človeka. Najvhodnejšími arómami pre použitie vo fitness centrách sú tie, ktorých základ tvorí mäta, pretože na človeka pôsobí povzbudzujúco a dodáva mu energiu. Nikto predsa nechce aby sa v jeho fitness centre návštevník cítil unavený a malátny. Vône ENERGY alebo SUMMER FRESH sú tou správnou voľbou pre nakopnutie vašich návštevníkov tým správnym smerom.

Mám záujem o vzorky vôní


Hlavné výhody

Vytvorenie
príjemných emócií

Zážitok
spätý so značkou

Čisté priestory
plné energie

Odstránenie
zápachu

 


Vedecká štúdia

“Zákazníci si mysleli, že v obchode strávili 45 min. pričom skutočný čas bol 40 min. /prevádzka bez vône/. Vnímanie spotrebiteľov sa zmenilo po zavedení vône: mysleli si, že v obchode strávili iba 25 min., pričom skutočný čas bol viac ako jedna hodina.” (Galeries Lafayette, Scent search)


Kto využíva aroma marketing


Mám záujem o bezplatnú konzultáciu