Služby


Mobilní operátori

V dnešnej dobe je veľká časť komunikácie mobilných operátorov so zákazníkom prostredníctvom internetu. Práve kvoli tomu, býva návšteva predajne často spojená najmä s riešením klientského problému. Preto je jedným z hlavných argumentov pre použitie vhodnej arómy, jej vplyv na zákazníka. Vo všeobecnosti je práve preto odporúčané používať vône, ktoré na zákazníka vplývajú relaxačne a dôveryhodne. To dosiahnete harmonickou a jemnou vôňou kvetov SMOOTH HARMONY. Aroma Marketing sa týmto spôsobom dá veľmi úspešne použiť aj na zvýšenie povedomia o vašej značke, keďže čuch, je naším najsilnejším zmyslom a človek si pamätá niekoľko násobne viac toho čo cíti, ako toho čo vidí. Pripravujete pre vašich klientov novú kampaň, alebo akciu? Dajte jej nový rozmer vďaka ktorému si ju vaši klienti a zákazníci jednoznačne zapamätajú a identifikujú.

Mám záujem o vzorky vôní


Cestovné kancelárie

Chcete vytvoriť vašim zákazníkom dovolenkový “feeling” už pri návšteve vašej kancelárie? Dovolenkové katalógy ponúkajú nádherné obrázky tých najkrajších destinácií. Prečo ale nevyužiť aj najmocnejší z ľudských zmyslov? Naše špeciálne navrhnuté vôňe pre cestovné kancelárie ako HOLIDAY ONE alebo SAMOA SUN vyvolajú u vašich zákazníkov tú správnu karibskú atmosféru priamo vo vašej kancelárii. Alebo preferujete skôr vône tropického ovocia, či morského vánku ako PEACH-PAPAYA či NORTH SEA? Výber vône je na vás.

Mám záujem o vzorky vôní


Salóny krásy

Čakanie u kaderníka, alebo nechtovej dizajnérky býva často spojené s čítaním módnych časopisov, novín či popíjaním kávičky. Naneštastie väčšina prípravkov používaných v salónoch krásy nemá príliš príjemnú vôňu a narúšajú tak celkový dojem relaxu a oddychu. Prostredie vašej prevádzky môžete veľmi jednoducho zdokonaliť použitím harmonickej arómy BAMBOO, alebo vašich zákazníkov nalákajte na šálku lahodnej kávy vôňou COFFEE. Doprajte vašim zákazníkom pocit luxusu a uvoľnenej, oddychovej atmosféry a oni sa k Vám budú vždy s radosťou vracať.

Mám záujem o vzorky vôní


Hlavné výhody

Eliminácia stresu
zákazníkov pri čakaní

Pocit
kvalitnejšieho prostredia

Udržanie
zákazníkov

Vytvorenie
príjemných emócií

 


Vedecká štúdia

„Testy ukazujú zlepšenie nálady až o 40 % po tom, ako boli klienti vystavení príjemnej vôni.” (Sense of Smell Institute)


Kto využíva aroma marketing


Mám záujem o bezplatnú konzultáciu