Zábava


Kasína a herne

Jedna zo štúdií o aroma marketingu sa týka použitia vône v kasíne. Jedno z kasín v Las Vegas použilo kvetinovú vôňu na to, aby svojím návštevníkom podvedome spríjemnili chvíle strávené v ich priestoroch a tým ich v podstate donútili stráviť v kasíne viac času. Výsledok? Počas jedného víkendu zaznameli v časti, kde bola použitá vôňa 45 % nárast tržieb, zatiaľ čo ostatné časti bez vône ostali nezmenené. Použitie vhodnej vône vás nielenže zbaví neželaných pachov, ale vašich návštevníkov dostane do tej správnej atmosféry a zvýši pozitívne vnímanie vašej značky. Exkluzívne vône ako LEATHER FRESH alebo HENDRIK vo vašich priestoroch podčiarknu luxusnú atmosféru, zatiaľčo nenápadná vôňa SECRET DESIRE dokáže podvedome predĺžiť čas, ktorý u vás zákazník strávi.

Mám záujem o vzorky vôní


Kiná

Aroma Marketing neprináša do kinosál iba typické vône ako sú POPCORN alebo COKE, prinášame vám aj vašim zákazníkom a reklamným partnerom úplne nový zážitok a možnosť využitia nášho najsilnejšieho zmyslu v reklamnom prostredí. Dobrým príkladom využitia Aroma Marketingu je kampaň jedného z najväčších výrobcov kozmetiky. Počas 60 sekundového reklamného spotu, v ktorom bola návštevníkom kinosály púšťaná nahrávka typickej letnej dovolenky na pláži, s ľuďmi ležiacimi na lehátkach a morskými vlnami, bola zároveň do kinosál prostredníctvom klimatizačných rozvodov vháňaná veľmi typická vôňa prípravku na opaľovanie. Na konci spotu sa objavil slogan: „ NIVEA. Vôňa leta.“ Výsledok? Prieskum ukázal o 515% zvýšený záujem o produkty spoločnosti v porovnaní s prieskumom s rovnakým spotom, ale bez použitia vône.

Mám záujem o vzorky vôní


Bowling a biliard

Použitím správnej vône dokážete vašim zákazníkom podvedome výrazne spríjemniť čas, ktorý strávia vo vašej prevádzke. Rovnica je v tomto prípade veľmi jednoduchá. Čím viac času u vás zákazník strávi, tým viac peňazí u vás minie. Použitím sviežej vône GREEN, ktorá v sebe ukrýva vôňu trávy a kvetov medovky, navodíte tú správnu atmosféru. Preferujete elegantné a luxusné parfémové vône? Potom orientálna, svieža vôňa s nádychom jasminu a ruže FRENCH GLAMOUR je tou pravou.

Mám záujem o vzorky vôní


Hlavné výhody

Predĺženie času
návštevy zákazníkov

Vytvorenie
príjemných emócií

Zvýšenie spokojnosti
zákazníkov

Odstránenie
zápachu

 


Vedecká štúdia

“Výsledky štúdie v jednom z Amerických kasín ukazujú, že výherné automaty v aromatizovaných priestorch vykazovali až o 49% väčšie zisky v porovnaní s automatom v nearomatizovanom prostredí.” (Dr. Alan R. Hirsch, Effects of Ambient Odors on Slot-Machine Usage in a Las Vegas Casino 1995)


Kto využíva aroma marketing


Mám záujem o bezplatnú konzultáciu