Hotely, wellness a fitness

Nezáleží na tom, v akom štýle je ladený váš hotel. Aroma Marketing vám vyberie takú vôňu, ktorá sa presne hodí do koloritu a imidžu vášho hotela. A vďaka nej si návštevníci aj pri svojej ďalšej ceste vyberú práve váš hotel, Wellness či Spa.

Aroma marketing sa okrem Wellness a Spa cielene používa napríklad aj v priestoroch hotelových recepcií či vstupných hál. V hoteloch je žiadúce podporiť a motivovať hostí na využívanie wellness centra. Preto sa starostlivo zvolí kompozícia vôní, a to najmä do priestorov, ktorými sa vchádza do kúpeľov či do chodieb, ktoré spájajú ubytovaciu časť s kúpeľmi.

Vôňa už v samotnom priestore spríjemní pobyt klientom aj zamestnancom. Blahodárne účinky aromaterapie sa využívajú v saunách, pri telových procedúrach, vôňa sa pridáva do kúpeľov. 

V beauty a SPA či vo fitness centre, pomáha aroma marketing napríklad pri eliminovaní pachu potu. Aromaterapia prostredníctvom aromatizovania priestorov ponúka účinnú, príjemnú, nenásilnú formu, ktorá bez väčšieho úsilia funguje sama o sebe.

Ako podporiť dobrú náladu zákazníkov?

Podporiť pohodu a dobrú náladu, eliminovať stres, zlosť a napätie, či motivovať k príjemným zážitkom, možno docieliť mnohými zložkami vôní. Existuje však rad kritérií, ako ich využiť podľa intenzity vône, dizajnu priestorov či spôsobu obsluhy. Vo wellness či Spa sa využívajú kompozície zložiek vôní:

  • zmes byliniek, napríklad levanduľa – upokojuje, potláča stres, podporuje relaxáciu,
  • céder, levanduľa, citrónová kôra a pomaranč – vôňa povzbudzuje a dodáva pocit istoty
  • santálové drevo – navodzuje pocit rovnováhy, upokojuje a uvoľňuje,
  • vôňa mäty v saunách – stimulujúci efekt, čistí vzduch a slúži ako prevencia proti nachladnutiu.

Zaujali sme vás?

Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.