Blog

13. október 2017
Vône

Tajomstvo vône nového auta

Väčšina z nás už zrejme zažila jazdu v novom aute. Kto by nemal rád ten pocit sedieť v novom interiéri, všetko je také čisté a neopotrebované, bez škrabancov.

13. október 2017
Marketing

Značky hľadajú svoju identitu cez vône

Existujú isté vône - teplé sušienky, čerstvo pokosená tráva či slaný vzduch, ktoré vyvolávajú silné spomienky a môžu striedavo robiť niekoho spokojným, energickým, alebo jednoducho šťastným.

28. marec 2017
Vône

Dokáže vôňa čokolády zvýšiť predaj kníh?

Každý pozná chuť čokolády. Je výdatná, krémová, lahodná, a ... môže pomôcť pri predaji? Vôňa čokolády šíriaca sa v kníhkupectve, zvyšuje u zákazníkov chuť k nákupu.

28. marec 2017
Vône

Naštartujte svojich zamestnancov sviežimi vôňami

Niektoré štúdie odhalili blahodárne účinky mentolových i citrusových vôní. Ako však môžeme tieto prínosy využiť v každodennom živote?

24. december 2016
Journal

Čuchové receptory v zime odpočívajú

Vône sú jedným z najsilnejších indikátorov ročného obdobia. Každé obdobie prináša špecifické zmesi aróm, a tie sú úplne odlišné.

Zaujali sme vás?

Pomocou Aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.