O nás

V dnešnom svete plnom podnetov je dôležité vytvárať pre zákazníkov zapamätateľné zážitky. Čuch je zo všetkých zmyslov najsilnejší a priamo podnecuje emócie.

Použitím vône dokážete vytvoriť so zákazníkom spojenie na hlbšej emocionálnej úrovni, čo mu prinesie zapamätateľný zážitok. Vôňa dokáže prilákať nových zákazníkov, zvýšiť vnímanú hodnotu tovarov a služieb, zvýšiť povedomie o značke a spokojnosť zákazníkov.

Náš čuch ovplyvňuje až 75 % našich emócií každý deň. Úzke prepojenie čuchu priamo na limbický systém mozgu je dôvodom, prečo je čuch takým silným zmyslom. Receptory čuchu sú teda priamo napojené na časti mozgu, ktoré riadia naše emócie a spomienky. To je dôvod, prečo vás čuch dokáže preniesť v priestore a čase na miesto spojené s istým pocitom alebo spomienkou. Ľudia dokážu roroznať desiatky tisíc vôní. Ešte zaujímavejšie však je, že aj po roku dokážeme rozoznať konkrétnu vônu so 65 % presnosťou v kontraste s iba 50 % presnosťou pamätania si niečoho, čo sme videli iba 3 mesiace dozadu. 

75 % z našich emócií na dennej báze je ovplyvnených čuchom. Spolu so zrakom ide o dva najdôležitejšie zmysly, ktoré máme.

- Martin Lindstrom, autor knihy Brand Sense: How to Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound.

Naša technológia

Technológia použitá na aplikáciu vôní prostredníctvom zariadení spoločnosti Aroma Marketing je založená na jej najúčinnejšom spôsobe a tým je nebulizácia. Nebulizácia je jav, pri ktorom dochádza k premene látky kvapalného skupenstva (v našom prípade vonnej náplne) na plynné. Výsledkom je jemná hmlovina vonnej látky, dokonale zmiešaná s okolitým prostredím. Nebulizácia sa veľmi často používa v zdravotníctve, kedy sú účinné látky obsiahnuté v liečivách transformované použitím nebulizátora do formy, ktorá je vhodná na inhalovanie. Nebulizácia, a teda premena kvapalného skupenstva náplne na plynné, funguje na princípe tzv. venturiho efektu. Do kvapalnej náplne je prostredníctvom kompresoru vháňaný vzduch, ktorý kvapalinu tlačí do trysky, ktorá je pôsobením tlaku premenená na veľmi účinnú jemnú hmlovinu.  

Výhody použitia nebulizácie v aroma marketingu: 

  • vonné častice sú až niekoľko 1000 x menšie v porovnaní s bežným aerosolovým osviežovačom,
  • rýchlosť padania vonných častích je niekoľko 100 x nižšia v porovnaní s bežným aerosolovým osviežovačom,
  • veľmi vysoká účinnosť a efektivita,
  • vonné častice neobsahujú žiadne známky kvapaliny, tzn. nezanechávajú žiadne stopy na povrchu.

Využívanie nebulizácie je najmodernejším, najúčinnejším a najspoľahlivejším spôsobom aplikácie vône v prostredí. Premena kvapalného skupenstva vonnej náplne na plynné zabezpečuje najvyššiu možnú efektivitu aplikácie vône. Mikroskopické čiastočky vône, ktorých rýchlosť padania je niekoľkostonásobne nižšia v porovnaní s klasickým aerosolovým sprejom, sa voľne vznášajú v prostredí a prúdiacim vzduchom sú transportované do prostredia. Využitie princípu nebulizácie v našich zariadeniach má za následok vysokú efektivitu a úsporu náplne pri používaní zariadení radu Aroma Streamer. Vonné častice navyše nezanechávajú absolútne žiadne stopy na povrchu, čo umožňuje zariadenia Aroma Streamer používať v akomkoľvek prostredí. 

Použitie nebulizácie v prístrojoch spoločnosti Aroma Marketing radí naše zariadenia medzi špičku na celosvetovom trhu. O kvalite našich zariadení svedčí aj používanie komponentov, ktoré sú využívané v zdravotníctve. Zariadenia rady Aroma Streamer používajú rovnaký kompresor, aký je používaný pri výrobe dýchacích prístrojov a zariadení na transformáciu krvi určených pre nemocnice. Použitie materiálov ako tvrdené sklo a kov navyše dávajú našim zariadeniam exkluzívny a luxusný dizajn. Zariadenia rady Aroma Streamer od spoločnosti Aroma Marketing vynikajú svojou spoľahlivosťou, efektivitou a veľmi tichou prevádzkou, čo umožňuje ich použitie v akýchkoľvek priestoroch. 

V porovnaní s konkurenciou sú naše zariadenia: 

  • niekoľkonásobne tichšie (komponenty používané aj v nemocničnom prostredí)
  • neporovnateľne krajšie (použitie ušľachtilých a kvalitných materiálov)
  • na prevádzku oveľa jednoduchšie (jedinečný systém výmeny vonných náplní)

Naše vône 

Všetky naše vône sú zložené z tých najkvalitnejších prísad a sú vyrábané pod prísnym dohľadom certifikovaných laboratórií. Pri výrobe používame len tie najkvalitnejšie prírodné prísady, arómy a parfémové oleje. Tieto zložky a náš postup sú zárukou na dosiahnutie tej najvyššej kvality našich vôní. Všetky naše vône sú testované a neobsahujú žiadne alergény ani iné škodlivé zložky, ktoré by mohli vyvolávať akékoľvek alergické reakcie u ľudí, alebo zvierat. Kontrolu nad výberom prísad a výrobou našich vôní zabezpečuje laboratórium IFRA – International Fragrance Association RIFM – Research Institute of Fragrance Materials. Väčšina našich vôní tiež obsahuje veľmi účinný absorbér zápachov, ktorý dokáže absorbovať a eliminovať molekuly vytvárajúce zápach a zbaviť vás tak neželaných pachov.

Pre nás je aroma marketing viac, ako len rozptyľovanie vône v priestore. Je to umenie spojiť firemnú identitu, marketingovú komunikáciu, hodnoty spoločnosti a cieľovú skupinu do vône, ktorá tieto hodnoty podfarbuje.

- Martin Kľučka zo spoločnosti Aroma Marketing s. r. o.

Zaujali sme vás?

Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.