Journal

10. august 2020
Journal

Dlhšie strávený čas vo voňavej predajni

Niektoré vône majú vplyv na to, čoho, a koľko si kúpite. Správna aromatizácia dokonca môže podnietiť ku kúpe prestížnejších produktov.

24. júl 2020
Journal

Nostalgia vôní z detstva

Pri zacítení niektorej z vôní sa dokážete preniesť späť do detstva. Je to preto, že vôňa, ktorá bola priradená k nejakej situácii či objektu v rannom detstve, má v mozgu privilegované miesto.

6. júl 2020
Journal

Precvičte si svoj čuch

Začnite zaznamenávať pachy okolo vás v každodennom živote. Svoje vnímanie tak prepojíte s vaším nosom a zlepšíte svoj čuchový zmysel.

24. apríl 2020
Journal

Staroveké voňavé bohatstvo

Vône fascinujú ľudstvo v rôznych odvetviach a pri rôznych príležitostiach, či už spestrením prostredia alebo upútaním pozornosti na svoju osobu.

19. február 2020
Journal

Vyňuchajte si svojho partnera  

V jednej vedeckej štúdii raz vedci skúmali manželské páry, ktoré nemohli splodiť potomka. Zistili, že problém je v pachu ich tiel. Vzájomne sa totiž odpudzovali.

3. január 2020
Journal

Môžu nám arómy potravín pomôcť pri chudnutí?

Nemôžeme pochybovať o tom, že ak zacítime vôňu práve dopečeného koláča, dostaneme na neho automaticky chuť.

26. apríl 2018
Journal

Prečo je dôležité cítiť vône?

Všetci vieme, že pre zvieratá je čuch životne dôležitý. Slúži im pri vystopovaní potravy, vody, na komunikáciu či na vycítenie nebezpečenstva. Ako dôležitý je pre ľudí?

Zaujali sme vás?

Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.