Vône vedia vytvárať trvalé spomienky. Umožnite vašim zákazníkom, aby si zapamätali práve vás ako predajcu služby cez váš celkový image, kam v dnešnej dobe neodmysliteľne patrí aj vôňa. Navyše vhodnou vôňou eliminujte ich stres a vytvoríte im príjemné emócie.
V dnešnej dobe sa veľká časť komunikácie mobilných operátorov so zákazníkom deje cez internet. Práve kvôli tomu býva návšteva predajne častokrát spojená najmä s riešením klientského problému. Preto je jedným z hlavných argumentov na použitie vhodnej arómy, jej vplyv na zákazníka. Vo všeobecnosti je tak odporúčané používať vône, ktoré na zákazníka vplývajú relaxačne a dôveryhodne.
Aroma marketing v predajňach mobilných operátorov sa dá veľmi úspešne použiť aj na zvýšenie povedomia o značke. Čuch je totiž naším najsilnejším zmyslom a človek si pamätá niekoľkonásobne viac toho čo cíti, ako toho, čo vidí. Pripravujete pre vašich klientov novú kampaň, alebo akciu? Dajte jej nový rozmer, vďaka ktorému si ju vaši klienti a zákazníci jednoznačne zapamätajú a identifikujú.
Chcete vytvoriť vašim zákazníkom dovolenkový “feeling” už pri návšteve vašej cestovnej kancelárie? Dovolenkové katalógy ponúkajú nádherné obrázky tých najkrajších destinácií. Prečo ale nevyužiť aj najmocnejší z ľudských zmyslov? Naše špeciálne navrhnuté vôňe pre cestovné kancelárie vyvolajú vo vašich zákazníkoch tú správnu dovolenkovú atmosféru priamo vo vašej kancelárii.
Čakanie v salónoch krásy (napr. u kaderníka, či nechtovej dizajnérky) býva často spojené s čítaním módnych časopisov, novín či popíjaním kávy. Naneštastie, väčšina prípravkov používaných v salónoch krásy nemá príliš príjemnú vôňu a narúšajú tak celkový dojem relaxu a radosti. že ideme urobiť niečo pre našu krásu. Prostredie vašej prevádzky môžete veľmi jednoducho zdokonaliť použitím rôznych harmonických vôní. Doprajte vašim zákazníkom pocit luxusu a uvoľnenej, oddychovej atmosféry a oni sa k vám budú vždy s radosťou vracať.
Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.