Kasína, herne, kiná a zábava

Použitie vhodnej vône vás nielenže zbaví neželaných pachov, ale vašich návštevníkov dostane do tej správnej atmosféry a zvýši pozitívne vnímanie vašej značky.

Exkluzívne vône s vonnými zložkami ako je: koža, santalové drevo, levanduľa či šalvia dokážu vytvoriť luxusnú atmosféru aj v zafajčených priestoroch.

Štúdia o použití aroma marketingu v kasíne hovorí sama za seba. V jednom z kasín v Las Vegas bola použitá kvetinová vôňa na to, aby svojiim návštevníkom podvedome spríjemnili chvíle strávené v ich priestoroch, a tým ich v podstate donútili stráviť v kasíne viac času. Výsledok? Počas jedného víkendu zaznameli v časti, kde bola použitá vôňa o 49 % vyššie tržby, zatiaľ čo ostatné časti bez vône ostali nezmenené.

Kedysi maskovanie, dnes brandovanie

Výherné automaty v aromatizovaných priestoroch vykazujú až o 49 % väčšie zisky. (Dr. Alan R. Hisrch)

Sue Phillips, z parfumérskej sféry, ktorá pracovala s Lancôme, Tiffany a Burberry, povedala, že prevoniavanie priestorov začalo v kasínach pred 25 rokmi. Vôňa mala v prvom rade maskovať pach dymu. Dnes je všetko inak a vôňa hrá dôležitú úlohu pri zvyšovaní príjmov v kasíne. Zápach totiž nikoho neláka, a vďaka príjemnej vôni dokážeme v priestoroch stráviť dlhší čas. Kasína ako Belaggio a MGM Grand používajú vôňu s tónmi levandule a šalvie.

Kasína sú jedinečné podnikateľské prostredie

Výnos kasín je závislý na návštevníkoch. Tí sa nebudú vracať, ak sa tam budú cítiť nepríjemne. V kasínach predsa nie sú žiadne okná a vetranie je závislé na klimatizácii, ktorá nedokáže pohltiť pachy cigaretového dymu či alkoholu, ktorých zápachy sú v tomto prostredí bežné. Hazardné hry môžu byť síce návykové, no na emócie hrá aj dizajn prostredia herní a taktiež vôňa prostredia, ktorá vzbudzuje v zákazníkoch lojalitu.

Kiná a zábava

Všetci si spájame kino s vôňou popcornu alebo coly. Aroma marketingom dokážete zvýšiť predaj aj doplnkových položiek, okrem kúpy samotného lístka. V našej ponuke sa nachádzajú aj presne tieto vône. Ba čo viac, prinášame vám aj vašim zákazníkom a reklamným partnerom úplne nový zážitok a možnosť využitia. Dobrým príkladom využitia aroma marketingu je kampaň jedného z najväčších výrobcov kozmetiky. Počas 60 sekundového reklamného spotu, v ktorom bola návštevníkom v kinosále púšťaná nahrávka typickej letnej dovolenky na pláži, s ľuďmi ležiacimi na lehátkach a morskými vlnami, bola zároveň do kinosál prostredníctvom klimatizačných rozvodov vháňaná veľmi typická vôňa prípravku na opaľovanie. Na konci spotu sa objavil slogan: "NIVEA. Vôňa leta." Výsledok? Prieskum ukázal o 515 % zvýšený záujem o produkty spoločnosti v porovnaní s prieskumom s rovnakým spotom, ale bez použitia vône.

Spríjemnite čas svojim zákazníkom aj počas zábavy. Ak vlastníte podnik, ako bowling, laser tag, escape room, detský kútik a ďalšie priestory pre voľný čas, kvalitným aromatizovaním priestorov dokážete predĺžiť u vás strávený čas. Rovnica je v tomto prípade veľmi jednoduchá. Čím viac času u vás zákazník strávi, tým viac peňazí u vás minie. Použitím sviežych vôní ako je tráva a kvety medovky, navodíte tú správnu atmosféru.

Zaujali sme vás?

Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.