Späť na zoznam
3. február 2020
Marketing

Ako pôsobila vôňa na Mercedes Benz Fashion weeku?

Módna horúčka v Sydney bola odhalením kolekcií najpopulárnejších dizajnérov Austrálie.

Na týždni módy Mercedes-Benz, spolupracovala spoločnosť zaoberajúca sa aroma marketingom s poprednými módnymi značkami austrálskych návrhárov. Spoločnosť vytvára jedinečné vône pre každú značku, čo poskytuje mimoriadny a nezabudnuteľný zážitok pri catwalku modelov. 

 

 

Emócie na prehliadke spojené s vôňou

Fashion designerka Karla Špetić ponúka jedinečný pohľad na ženskú módu, zameriavajúc sa na ženskosť, rafinovanú a čistú estetiku. Každá jej kolekcia hovorí o novom príbehu, inšpirovanom osobnými a životnými skúsenosťami. Kolekcia Resort 17 čerpá z jej detstva, ktoré strávila v pobrežnom meste Dubrovník. Kolekcia oblečenia na móle MBFWA 2016 bola tak pre ňu prehliadkou s nostalgickými spomienkami.

Aroma marketing využila aj módna návrhárka Karla na to, aby vyjadrila dôležité emocionálne vplyvy svojej kolekcie, a tak umožnila publiku vstúpiť do jej cenných spomienok domova. Stručne opísané - vizuálne príklady, ako je letné slnko, obrázkové pláže, cvrčiace cvrčky a voňavé vaty z divokej levandule, ktoré spoločnosť vytvorila špeciálnou zmesou levanduľového esenciálneho oleja na dosiahnutie týchto pocitov.

Priestor prehliadky MBPFW 2016 sa konal v Carriageworks. Priestory boli vybavené mólom, jednoduchým pozadím, príjemným vhodným osvetlením, ktoré sa “lialo” na drevo móla. Krásne kolekcie prezentovali krémovú farebnú paletu, a ďalšie farby ako levanduľová a čierna s podobnými textúrami a grafickými obrázkami. Relaxačná a jemná vôňa levanduľového esenciálneho oleja splnila svoju úlohu, čím sa ešte viac posilnil pocit minulosti návrhárky, a tým sa vytvoril intímny a nezabudnuteľný zážitok pre návštevníkov.

Vôňa na mieru pre každého návrhára

Spoločnosť Manning Cartell bola založená austrálskym sesterským triom, ktoré je veľmi známe najmä v ich domácej Austrálii. Ich kolekcie ponúkajú v dámskom módnom priemysle luxusné vzory s nádhernými detailami, bohatými farbami a luxusnými látkami. Manning Cartell  predstavuje vo svojom oblečení estetickú hru krásy, ktorá si získala svoj obdiv od žien po celom svete. Aroma marketing využíva aj módny dom Manning Cartell. Vytvorili im unikátnu podpisovú vôňu, ktorá evokuje ich identitu značky, ktorá predkladá vášeň pre remeselné spracovanie, vizuálne bohatstvo a nečakané detaily do luxusnej vône na mieru. Vôňa Manning Cartell je kombináciou interiéru, farieb značky a cieľového publika. Viac o čuchovom logu TU.

Výsledkom je vôňa provokujúca sofistikovanú vôňu prispôsobenú samotnej Manning Cartellovej. Je to spojenie korenín a vôňa sa otvára teplými koženými nuansami koralových šafránových vlákien, čo vedie k tmavému, zemitému koreniu dreva a patchuli. Vrstvy z mäkkého bieleho semišu pridávajú bohatý, zamatovo hladký nádych, ktorý dopĺňa hlbokú dymovú sladkosť vďaka santalovému drevu.

Čuchové logo značky Manning Cartell predstavili na MBFWA 2016 s exkluzívnou kolekciou Diaphanous Resort 17, ktorá bola umiestnená vo veľkolepom exteriéri pod svetovo presláveným mostom - Sydney Harbour Bridge. Jemné perá parfémované vôňou zdokonalili farebnú paletu vyhoreného oranžového, rubínovo-červeného, ostrého bieleho a jemného denimového bluesu, ktorý sa objavil na slnečnom pozadí opery v Sydney. Začlenením používania custom vône sa hviezdne obsadené zoznamy hostí stretli s vysoko multisenzorickou módnou skúsenosťou, a vytvorili tak jedinečnú a nezabudnuteľnú atmosféru.

Zdroj: air-aroma.com 
Zdroj foto: unsplash.com


Podobný obsah


11. január 2018
Marketing

Aroma branding - budujte image značky cez vône

Pri nakupovaní nás ovplyvňuje hneď niekoľko faktorov - značka, kvalita, zákaznícky servis, cena a tak ďalej. Dôležitú úlohu tu však zohráva ľudské podvedomie, na ktoré najintenzívnejšie vplýva čuchový zmysel.

29. máj 2020
Marketing

Lepší marketing vďaka voňavým priestorom

Predajcovia vedia už desiatky rokov, že skúsenosť s nákupom by mala byť komplexnou skúsenosťou. Platí to aj dnes, v období neistoty a finančných problémov. Zákazníci vidia v nakupovaní únik od každodenných povinností. Obchody sú tak miestom, kde sa môžu stratiť a cítiť sa šťastní.

25. september 2020
Marketing

Tá správna vôňa pre obchod so šperkami

Každý nákup šperkov pre osobné použitie alebo darovanie je často inšpirovaný emocionálnymi vplyvmi, akými sú láska, šťastie, pýcha či oslava sviatku.

Zaujali sme vás?

Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.