Späť na zoznam
3. február 2020
Marketing

Ako pôsobila vôňa na Mercedes Benz Fashion weeku?

Módna horúčka v Sydney bola odhalením kolekcií najpopulárnejších dizajnérov Austrálie.

Na týždni módy Mercedes-Benz, spolupracovala spoločnosť zaoberajúca sa aroma marketingom s poprednými módnymi značkami austrálskych návrhárov. Spoločnosť vytvára jedinečné vône pre každú značku, čo poskytuje mimoriadny a nezabudnuteľný zážitok pri catwalku modelov. 

 

 

Emócie na prehliadke spojené s vôňou

Fashion designerka Karla Špetić ponúka jedinečný pohľad na ženskú módu, zameriavajúc sa na ženskosť, rafinovanú a čistú estetiku. Každá jej kolekcia hovorí o novom príbehu, inšpirovanom osobnými a životnými skúsenosťami. Kolekcia Resort 17 čerpá z jej detstva, ktoré strávila v pobrežnom meste Dubrovník. Kolekcia oblečenia na móle MBFWA 2016 bola tak pre ňu prehliadkou s nostalgickými spomienkami.

Aroma marketing využila aj módna návrhárka Karla na to, aby vyjadrila dôležité emocionálne vplyvy svojej kolekcie, a tak umožnila publiku vstúpiť do jej cenných spomienok domova. Stručne opísané - vizuálne príklady, ako je letné slnko, obrázkové pláže, cvrčiace cvrčky a voňavé vaty z divokej levandule, ktoré spoločnosť vytvorila špeciálnou zmesou levanduľového esenciálneho oleja na dosiahnutie týchto pocitov.

Priestor prehliadky MBPFW 2016 sa konal v Carriageworks. Priestory boli vybavené mólom, jednoduchým pozadím, príjemným vhodným osvetlením, ktoré sa “lialo” na drevo móla. Krásne kolekcie prezentovali krémovú farebnú paletu, a ďalšie farby ako levanduľová a čierna s podobnými textúrami a grafickými obrázkami. Relaxačná a jemná vôňa levanduľového esenciálneho oleja splnila svoju úlohu, čím sa ešte viac posilnil pocit minulosti návrhárky, a tým sa vytvoril intímny a nezabudnuteľný zážitok pre návštevníkov.

Vôňa na mieru pre každého návrhára

Spoločnosť Manning Cartell bola založená austrálskym sesterským triom, ktoré je veľmi známe najmä v ich domácej Austrálii. Ich kolekcie ponúkajú v dámskom módnom priemysle luxusné vzory s nádhernými detailami, bohatými farbami a luxusnými látkami. Manning Cartell  predstavuje vo svojom oblečení estetickú hru krásy, ktorá si získala svoj obdiv od žien po celom svete. Aroma marketing využíva aj módny dom Manning Cartell. Vytvorili im unikátnu podpisovú vôňu, ktorá evokuje ich identitu značky, ktorá predkladá vášeň pre remeselné spracovanie, vizuálne bohatstvo a nečakané detaily do luxusnej vône na mieru. Vôňa Manning Cartell je kombináciou interiéru, farieb značky a cieľového publika. Viac o čuchovom logu TU.

Výsledkom je vôňa provokujúca sofistikovanú vôňu prispôsobenú samotnej Manning Cartellovej. Je to spojenie korenín a vôňa sa otvára teplými koženými nuansami koralových šafránových vlákien, čo vedie k tmavému, zemitému koreniu dreva a patchuli. Vrstvy z mäkkého bieleho semišu pridávajú bohatý, zamatovo hladký nádych, ktorý dopĺňa hlbokú dymovú sladkosť vďaka santalovému drevu.

Čuchové logo značky Manning Cartell predstavili na MBFWA 2016 s exkluzívnou kolekciou Diaphanous Resort 17, ktorá bola umiestnená vo veľkolepom exteriéri pod svetovo presláveným mostom - Sydney Harbour Bridge. Jemné perá parfémované vôňou zdokonalili farebnú paletu vyhoreného oranžového, rubínovo-červeného, ostrého bieleho a jemného denimového bluesu, ktorý sa objavil na slnečnom pozadí opery v Sydney. Začlenením používania custom vône sa hviezdne obsadené zoznamy hostí stretli s vysoko multisenzorickou módnou skúsenosťou, a vytvorili tak jedinečnú a nezabudnuteľnú atmosféru.

Zdroj: air-aroma.com 
Zdroj foto: unsplash.com


Podobný obsah


24. november 2017
Marketing

Čo dokáže vôňa na singles párty?

Eventy TešíMa predstavujú priestor na úrovni – sympatickí ľudia, nenútený program a možnosť spoznať svoju polovičku. Aroma marketing bol pri jednom z nich pritom, so špeciálnou vôňou vyvolávajúcou pocity lásky a vzrušenia.

7. jún 2018
Marketing

Čo je neuromarketing a ako sa dá využiť?

Pre marketérov vždy bolo najväčšou výzvou dosahovať čo najlepšie výsledky (zvýšenie tržieb a povedomia o značke/produkte/službe) za menej peňazí. Cieľom je pochopiť, ako vlastne zákazníci fungujú a čo ovplyvňuje ich rozhodnutie nakúpiť.

29. marec 2018
Marketing

Multisenzorický marketing je najúčinnejší

Všetci si uvedomujeme, že máme päť zmyslov: zrak, sluch, čuch, chuť, hmat. Čo si však neuvedomujeme je, ako každý zmysel ovplyvňuje náš každodenný život. Ako sa môže zlepšiť naša nálada, či ako môžeme mať lepší pocit z nákupu len tým, že sme vystavení viacerým zmyslovým podnetom naraz.

Zaujali sme vás?

Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.