Späť na zoznam
24. október 2017
Marketing

Ako sme prevoňali tohtoročný Fashion LIVE!

Aroma marketing tento rok prevoňala najočakávanejšie módne podujatie Fashion LIVE! vlastnou vôňou, špeciálne pripravenou pre tento ročník.

Fashion LIVE! je módne podujatie (konajúce sa prvýkrát v roku 2013), ktoré každoročne prináša aktuálne módne trendy a vychytávky zo svetovej aj domácej módnej scény. Aj tento ročník sa konal v krásnych priestoroch Starej tržnice v centre Bratislavy. Okrem samotných prehliadok mali návštevníci možnosť nazrieť aj do dizajnérskych showroomov. 

Tohtoročné podujatie sa však od tých predchádzajúcich niečím líšilo - bolo prevoňané. Organizátorom sme navrhli, aby na návštevníkov zapôsobili aj najsilnejším zmyslom, čuchom, keďže vôňa umocňuje celkový dojem a vytvára oveľa silnejšie spomienky. Oni sa nášho nápadu radostne chopili a výsledok stál za to. 

Vôňa tohtoročného Fashion LIVE!

Unikátne podujatie si žiada unikátnu vôňu. Napríklad takú, ktorá kombinuje exotické tóny bergamontu a svieže tóny kalábriského citrónu. Kvetinovo-bylinnú arómu ruží, ľalie, fialky, jasmínu a levandule dopĺňajú mužné drevité tóny, céder, santalové drevo a ďalšie zložky, ktoré tak výborne dotvárali celkový dojem prehliadok. 

Naše riešenie 

Naším cieľom bolo dodať priestoru exkluzívny nádych od miest na sedenie až po miesta, kde sa hostia najčastejšie zdržiavali. Obzvlášť sme si dali záležať na tom, aby vôňa návštevníkov zasiahla hneď pri vstupe do priestorov Starej tržnice a vytvorila im tak úvodný WOW efekt. 

Na podujatí sme použili dve zariadenia - Aroma Streamer 850 a Aroma Streamer 750, ktoré zaručujú rýchle a rovnomerné rozptýlenie vonných častíc v priestoroch spoločne až do 900 m2 a 2 700 m3. Naše difúzory vône sú vyrobené v Nemecku a ich materiálové zloženie kov a plexisklo ich predurčujú na pohodlnú a bezstarostnú prevádzku, čo sa nám každým zrealizovaným podujatím len potvrdzuje. Navyše, sú dizajnovo jednoduché a elegantné, a preto bez problémov splynuli s okolím. 

Existujúca nosná železná konštrukcia Starej tržnice nám umožnila rozmiestniť aromatizačné jednotky  priamo na ne. Tým sme sme zabezpečili ideálne riešenie pre tzv. vonné ostrovy - pri vstupe do priestorov Starej tržnice k navodeniu tej správnej atmosféry a v samotných priestoroch. 

A aká bola spokojnosť organizátorov?

Ďakujem za skvelý nápad a realizáciu. Musím povedať, že sme mali veľmi dobré ohlasy. Myslím, že to perfektne dotvorilo atmosféru celého eventu. A najmä nám to teda pomohlo zachrániť krízovú situáciu s kanalizáciou hneď v úvodný deň.

- Zora Husarčíková

Áno, čítate správne. Hneď v prvý deň podujatia praskla pred Starou tržnicou kanalizácia, ktorá teda s príjemnou vôňou nemala nič spoločné. Avšak naše vôňe nielen voňajú ale obsahujú aj účinnú látku eliminujúcu zápach. Spolu s naším technickým vybavením mali návštevníci o to väčší vonný kontrast. 

Takto sme dodali tohtoročnému podujatiu Fashion LIVE! ďalší so zmyslov a veríme, že sa nám ho podarilo posunúť opäť o stupeň vyššie. Cítili ste rozdiel?
 


Podobný obsah


29. máj 2020
Marketing

Lepší marketing vďaka voňavým priestorom

Predajcovia vedia už desiatky rokov, že skúsenosť s nákupom by mala byť komplexnou skúsenosťou. Platí to aj dnes, v období neistoty a finančných problémov. Zákazníci vidia v nakupovaní únik od každodenných povinností. Obchody sú tak miestom, kde sa môžu stratiť a cítiť sa šťastní.

7. jún 2018
Marketing

Čo je neuromarketing a ako sa dá využiť?

Pre marketérov vždy bolo najväčšou výzvou dosahovať čo najlepšie výsledky (zvýšenie tržieb a povedomia o značke/produkte/službe) za menej peňazí. Cieľom je pochopiť, ako vlastne zákazníci fungujú a čo ovplyvňuje ich rozhodnutie nakúpiť.

25. január 2018
Marketing

Tvorte povedomie o značke so scent marketingom

Už nestačí len vidieť a počuť. Dnešný zákazník je oveľa senzitívnejší. Ľudia si pamätajú niekoľkonásobne viac toho, čo cítia a aký pocit to v nich zanechalo než toho, čo vidia a počujú.

Zaujali sme vás?

Pomocou aroma marketingu je možné pozitívne ovplyvňovať správanie vašich zákazníkov, zvýšiť produktivitu vašich zamestnancov a vytvárať kladné a dlhodobé emócie spojené s vašou značkou.